אבחון הפרעת קשב וריכוז למנהלים ולבכירים – Executives ADHD

מדוע נדרש האבחון?

את\ה נמצא\ת בעיצומה של הקריירה המקצועית, התגברת על אינסוף מכשולים, לא לקחת תרופות ולא הלכת לטיפולים. למדת, התקדמת, עשית חייל וראית ברכה בעמלך. אז מה פתאום אבחון להפרעת קשב ומדוע עכשיו?

Henri Rousseau, portrait-of-jules-roc-1890 free

מנהלים רבים בוחרים לעבור את תהליך האבחון דווקא בשיא ההצלחה והקריירה. נכון, התגברת על כל המכשולים אבל האם אתה חי ופועל תוך ניצול מיטבי של יכולותיך ושל המאמץ המושקע? ואולי התקדמת בחיים כשבלם היד מורם למחצה?

האם ההספק שלך בלימוד, בקריאה, במעבר על חומר ובמיונו, בקבלת החלטות ומעקב אחרי ביצוען הוא המיטבי? משביע את רצונך? המקסימום אליו אתה יכול להגיע?

האם יחסי האנוש שלך, יכולתך לנהל, להשתלב, ולהנהיג באים לידי ביטוי ממשי ומיטבי?

ומה עם השריטות שאספת בדרך? המצב הרגשי?

הפרעת קשב וריכוז אצל מבוגרים משפיעה במעגלים רחבים הסובבים או משיקים לעולמו של הסובל ממנה. המשפחה, החברים, החברים לעבודה, הממונים ומערכות יחסים נוספות. האם בכולם שורה השלווה והנועם?

(הכתוב מיועד לנשים ולגברים כאחד)

תיאור תהליך האבחון

אבחון הפרעת קשב וריכוז למנהלים ובכירים מתבצע במסלול מיוחד ובתנאים מועדפים. התהליך אורך כחצי יום בלבד בניגוד לתהליך האבחון הרגיל המתפרס על חודש ויותר. במקום לזמן אותך אל הרופאים, המטפלים והטכנאים, בשעות עבודתם הקבועות, אנו מזמנים אותם לכבודך ועובדים ביעילות כדי לנצל את זמנך היקר.

להצגת הצוות של אניגמה פלוס

 שלבי האבחון

  1. קבלה וקליטה על ידי צוות המכון.
  2. ביצוע מבחן ממוחשב (TOVA) ללא ריטלין.
  3. ראיון אצל רופא מומחה להפרעות קשב אצל מבוגרים.
  4. הפסקה של כ-45-60 דקות.
  5. ביצוע מבחן ממוחשב (TOVA) עם ריטלין.
  6. פגישה מסכמת אצל הרופא.
  7. סיכום והמלצות בכתב (יינתן מכתב מקוצר, ודו"ח מפורט יישלח תוך מספר ימים).
  8. במשך 30 יום לאחר תום האבחון, ניתן לפנות בדוא"ל ולקבל תשובות לשאלות על מהלך האבחון והמסקנות.

הערה: רצוי להביא עמך, או לשלוח אלינו בדוא"ל לפני האבחון, מכתב רופא משפחה על מצבך הבריאותי, כולל סוגי תרופות שהנך נוטל באופן קבוע ומסמכים רפואיים אחרים שבידך. ככל גוף רפואי אנו מחויבים לדיסקרטיות ולסודיות רפואית.

האבחון הסתיים. מה הלאה ?

האבחון מהווה בסיס לקבלת החלטות על הטיפולים המתאימים בכפוף לתוצאותיו. הטיפול המתאים יכול להיות תרופתי, רגשי, התנהגותי, פרטני או קבוצתי. הוא יכול להינתן אצלנו או ע"י גוף חיצוני של מומחים בהפרעת קשב.

בצוות של אניגמה פלוס רופאים ומטפלים מומחים מן השורה הראשונה שישמחו לתת לך את הטיפול המיטבי.

קישורים למכתבים וכותבים 

הקישור הראשון הוא אל מכתב תודה שנשלח אלינו ממטופל שלנו ומופיע באתר.

המכתב התקבל ממטופל באניגמה פלוס המתאר את השקט וההשלמה שאבחון וטיפול מסודר הביאו לחייו. הכותב גם מציין שהשינוי הביא לו הצלחה עסקית משמעותית.

הכותב אישר את פרסום המכתב ומוכן להגיב למי שייפנה אליו, דרך אתר אניגמה פלוס.

 לחצו כאן לקריאת המכתב

הקישור השני הוא אל פוסט שנכתב על ידי מר אברי גלעד.

אברי גלעד מתאר היטב את "כלי העבודה" המשמשים את הלוקים בהפרעה, לעמידה בדרישות הסביבה ולצליחת המהמורות, שההפרעה מציבה בפניהם. אברי מתאר גם כיצד הידיעה על ההפרעה שימשה אותו לבחירת מסלול חיים עוקף מהמורות ומכשולים ולבחירת קריירה מצליחה, שהאימפקט של ההפרעה עליה הוא מינימלי.

.לחצו כאן לקריאת הפוסט

הקישור השלישי הוא לכתבה על ביל גרוס מנהל קרנות האג"ח המפורסם

ביל גרוס חושף לקראת פרישה: "אובחנתי כאספרגר". "מלך האג"ח" יסיים ביום שישי את עבודתו כמנהל השקעות ביאנוס הנדרסון גרופ .  "הצלחתי לשרוד כי אספרגרים יודעים כיצד למדר" . ראשית, הוא אובחן כלוקה בתסמונת אספרגר, הפרעה על הספקטרום האוטיסטי. לדברי גרוס, רוב חייו הוא לא היה מודע למצבו, וכעת הוא סבור שהתסמונת מסבירה לא רק מדוע היה כזה משקיע מצליח במשך זמן כה רב, אלא גם למה עיצבן כל כך הרבה אנשים.

.לחצו כאן לקריאת הכתבה